.

vrijdag 23 maart 2018

LIEFDE (3)

Laat me in je armen kruipen.

Wieg me, wieg me als de zee.

Raak me als de wind de wolken.

Neem me in je dromen mee.




Laat me in je armen wonen.

Raak me, warm me met je licht.

Ik vrees de jaren, die nog komen.

Proef mijn tranen, mijn gezicht.




Waar het kwaad zich heeft geworteld.

Dieper, dieper, diep in mij.

Geef me rust in dit geworstel.

Als het is, dan zo het zij.




Pak mijn hand en leidt me even.

Door dit kale, koude dal.

Angsten doen mijn lippen beven.

Verloren in een kil heelal.




Verleden scheurt mijn ziel aan flarden.

Voel me, voel me, voel mijn pijn.

Geen waarom maar een leven, dat zich verwarde.

Altijd, altijd eenzaam zijn?




Een toekomst opent al zijn luister.

Ik voel jouw adem door me gaan.

Je roept, "Keer je rug toe naar het duister.

Heel de wereld lacht ons aan."




Laat ons in die wereld treden.

Ver van alle waan vandaan.

Je vervulde een van mijn gebeden.

Riep me bij mijn ware naam
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten