.

zaterdag 23 januari 2016

GEACHTE HEER PRONK

Toen Samsom en Rutte elkaar de hand schudden, besloot ik om opnieuw lid van de PvdA geworden. Elke vorm van participatie werd in de kiem gesmoord.
Omdat ik toch actief wilde worden, sign of the times, ben ik lid geworden van Verenigd Links/Feriene Lofts; een kleine partij, met tot nu toe 1 zetel in de raad van Leeuwarden. Behalve dat ik veel ruimte krijg, onderschrijf ik de doelen (bundelen van weldenkend Nederland en samenwerking met alle linkse partijen). Een bundeling, die gezien de ontwikkeling van Europa, nodig is. Alleen dan kan de strijd worden aangegaan met de onderijsmachine, met de dictatuur van de werkgelegenheid en belabberde arbeidsomstandigheden, verloedering en vertroostelozing van Nederland en de militairisering van de maatschappy.
Ik ben nu een aantal maanden actief in Harlingen. Er is zelfs een afdeling opgericht, waarvan ik voorzitter ben.Hebben op de belangrijkste lokale pijnpunten ons geluid laten horen.
Sinds kort zijn we op het web, site en het volgende blog:
http://verenigdlinks.blogspot.nl/
Ik kan me niet voorstellen, dat het huidige politieke plaatje, U onberoerd laat. Als beginnend lokaal politicus wilde ik U om advies vragen, hoe de bevolking erbij te betrekken, organisatie e.d.
Ik hoop dat U tijd kunt vrijmaken voor een antwoord.

met strijdbare edoch vriendelijke groet, Jan van den Hoff, Harlingen/Harns

Geen opmerkingen:

Een reactie posten